
Kovingumu išsiskiriantis Panevėžio krepšinio klubas „Lietkabelis“ nuo šiol turės naują talismaną – Bordmeną. Tamsiai raudonos, dar vadinamos bordo, spalvos superherojų pristato komandos fanų asociacija „X Sector“, jį sukūrusi padedama ilgamečio ekipos rėmėjo – „Kalnapilio Nealkoholinio“ alaus.
„Stiprus, kietas bičas, kuris niekada nepasiduoda – kaip ir mūsų komanda, kaip ir mes patys“, – taip naująjį talismaną apibūdina asociacijos „X Sector“ vadovas Aurimas Urbonas.
Anksčiau „Lietkabelio“ talismanas buvo vėžys, tačiau jis jau kuris laikas nėra naudojamas: tiek dėl susidėjimo, tiek dėl kai kam galinčių kilti neigiamų asociacijų. O Bordmenas buvo kuriamas tariantis visiems komandos fanams, buvo daroma net apklausa tarp panevėžiečių.
Iš pažiūros jis gali priminti ir „Lietkabelio“ ilgametį vyriausiąjį trenerį Nenadą Čanaką. „X Sector“ vadovas neslepia, kad panašumų tikrai galima rasti, bet ne tik su komandos strategu, tačiau ir su kitais jos nariais – pavyzdžiui, vienu iš komandos simbolių Gabrieliumi Maldūnu.
„Pernai mes Gabrielių sveikinome su unikalia 500 nepraleistų rungtynių serija. Tad jis tikrai yra mūsų superherojus. Aišku, kaip ir visa komanda, kuri, sezonui baigiantis užimą kokią šeštą vietą ir jau atrodo, kad medalių nematysime, tačiau kovingumas juos atneša. Tai simbolizuoja ir mūsų Bordmenas“, – kalba A. Urbonas.
Be talismano, komandos fanų asociacija turi ir gerokai daugiau planų bei veiklų. Pavyzdžiui, plati socialinė veikla Aukštaitijos regione. „X Sector“ organizacija daugelio vadinama unikalia, kadangi aistruoliai yra įsirengę savo būstinę, kuri iš pradžių užėmė vieną aukštą, o dabar – jau du. Čia yra kino salė, „Lietkabelio“ muziejus su taurėmis ir medaliais, biliardas, tenisas, stalo futbolo ir kitokie žaidimai. Kieme įrengti krepšinio stovai.
Pernai fanai įsirašė į Lietuvos rekordų knygą, kai buvo numegztas klubo spalvų – tamsiai raudonos bordo ir baltos – šalikas, kurio ilgis siekė net 1650 metrų. Anot A. Urbono, svarstoma ir daugiau galimybių šturmuoti panašius rekordus. Tačiau šiuo metu asociacija yra užsibrėžusi su savivaldybės pagalba Panevėžyje įrengti naują krepšinio aikštelę.
Klubo fanai tvirtino nuolat jaučiantys pačios komandos rėmėjų, tarp kurių viena didžiausių yra „Kalnapilis nealkoholinis“, paramą.
„Su šia įmone mes nuolat bendraujame, jei kreipiamės pagalbos, jos visuomet sulaukiame – tiek atributika, sėdmaišiais, tiek gaiviaisiais gėrimais ar nealkoholiniu alumi. Jie yra vieni didžiausių mūsų rėmėjų. Todėl Panevėžio miesto šventėje, kai buvo pristatytas naujasis „Lietkabelio“ talismanas buvome kartu su „Kalnapilio“ atstovais“, – pažymėjo „X Sector“ vadovas A. Urbonas.
Aludarystės tradicijas puoselėjančios bendrovės ir Panevėžio krepšinio klubo bendradarbiavimas prasidėjo dar 1996 metais, o vienu metu komanda net ir vadinosi „Kalnapilis“. Tokia partnerystė su viena didžiausių miesto verslo įmonių tęsiasi iki šiol.
„Parama mūsų miesto krepšinio komandai ir jų fanams jau seniai tapo „Kalnapilio-Tauro grupės“ identiteto dalimi. Taip ne tik prisidedame prie aukštų jos rezultatų, kurie, tikėkimės, ateityje bus dar aukštesni: ilgalaikis rėmimas padeda suburti vietos bendruomenę, prisideda prie gyventojų aktyvaus laisvalaikio praleidimo. Juolab kad krepšinis yra ta sporto šaka, kuri mus išskirtinai suvienija“, – tvirtina „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
„Lietkabelio“ sirgalių „X Sector“ bendruomenės augimas, ryšys tarp komandos, fanų ir rėmėjų rodo, kad tikras kovingumas gimsta ne tik aikštelėje, bet ir už jos ribų – ten, kur kuriama stipri, vieninga ir vertybėmis grįsta miesto dvasia.
Idea Prima