
Pernai lapkričio mėnesį Vilniuje naujai renovuotame „Ryto” progimnazijos stadione duris atvėręs pripučiamo oro kupolu dengtas futbolo maniežas teikė vilčių kaip reikiant palengvinti futbolo ugdymo įstaigų veiklą, nes iki tol daugiau kaip šeši tūkstančiai futbolą žaidžiančių vaikų sostinėje galėjo naudotis tik vienu futbolo maniežu. Deja, šių metų kovo mėnesį dėl koronaviruso pandemijos paskelbtas karantinas sujaukė šio sporto objekto valdytojų planus, nes dėl taikomų apribojimų tūkstančiai organizuotus futbolo užsiėmus lankančių vaikų, taip pat gausybė futbolo mėgėjų iki gegužės 18 dienos buvo priversti treniruotis tik namų sąlygomis, o ne modernioje futbolui žaisti skirtoje arenoje.
Tiesa, pastaruoju metu šalyje dar labiau švelninamos karantino sąlygos teikia vilčių, kad jau netrukus šioje arenoje, kuri pernai spėjo pelnyti ir 2019 metų Sporto vadybos sporto infrastruktūros apdovanojimo nominaciją, bus vėl girdimi gausūs čia besitreniruojančių vaikų balsai ar kaip anksčiau čia per kraštus liesis suaugusiųjų futbolo mėgėjų emocijos.
Arenos valdytojai viešosios įstaigos „Baltijos futbolo infrastruktūra” atstovai jau dėlioja jos užimtumo planus gausiems nuomininkams ir šiam futbolo infrastruktūros objektui ieškos vardo pirkėjo, o dalį pajamų nuo parduoto vardo planuoja kaip paramą skirti vaikų futbolo užsiėmimų organizatoriams. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, pasitelkta ir sporto marketingo specialistų pagalba.
Kaip pranešime spaudai teigė futbolo maniežo D. Gerbutavičiaus gatvėje Vilniuje valdytojo viešosios įstaigos „Baltijos futbolo infrastruktūra”direktorius Eimantas Baravykas, įstaigos dalininkai nusprendė arenos vardą parduoti tiems, kam bus vertinga daugiau nei trijų šimtų tūkstančių per metus aktyvaus laisvalaikio propaguotojų arenos klientų auditorija, ir kartu kam nesvetima bus paramos vaikų futbolui idėja.
Paklaustas apie arenos vardo pardavimo kainą, arenos valdytojų atstovas paminėjo, jog su sporto marketingo paslaugų bendrovės „Sporto rinkodara” specialistų pagalba buvo atlikta tiek iki karantino buvusių, tiek planuojamų klientų srautų ir arenos užimtumo analizė, tad prašoma kaina bus grindžiama patraukliu pasiekiamos tikslinės aktyvaus laisvalaikio propaguotojų auditorijos dydžio ir kainos santykiu.
Arena buvo įrengta kaip viešojo sektoriaus ir privataus kapitalo bendradarbiavimo modelio pavyzdys, naujai renovavus Vilniaus „Ryto” progimnazijos stadioną bei įrengus jame pripučiamo oro kupolą. Į areną investuota per 2 mln. eurų.
Iki karantino paskelbimo arenoje per savaitę vidutiniškai apsilankydavo per8 tūkst. aktyvaus laisvalaikio mėgėjų. Čia vyko tarptautiniai vaikų futbolo turnyrai, sostinės futbolo ugdymo įstaigų organizuojamos treniruotės, futbolo mėgėjų bei profesionalų treniruotės ir varžybos. Objektas buvo pirmas tokio pobūdžio futbolo infrastruktūros objektas Lietuvoje. 2019 metais jis gavo Lietuvos sporto federacijų sąjungos organizuojamų Sporto vadybos rinkimų Metų sporto infrastruktūros nominacijos apdovanojimą.
„Sports Marketing Baltic”