
Pasisvečiavus pajūryje, „Tour of Lithuania 2025“ antrasis etapas persikėlė į Tauragę.
Po pirmojo etapo poilsiui sportininkai turėjo 20 val. (pirmasis etapas baigėsi birželio 4 d. 15 val. Antrojo etapo startas 11 valandą ryte). Ar to užteko, lenktynių eiga parodys.
Išsirikiavus sportininkams prie starto linijos, sveikinimo žodį tarė Tauragės meras Dovydas Kaminskas, kuris palinkėjo geros kovos ir saugių lenktynių. Startas kaip visada ramus, nes pirmi porą kilometrų yra neutralūs. Tačiau vos tik gavus leidimą pradėti lenktynes, 10 sportininkų pradėjo aktyviau dirbti ir atitrūko 10 sekundžių į priekį nuo pagrindinės grupės.
Po kelių kilometrų pabėgimas buvo neutralizuotas ir grupė vėl važiavo kartu. Per pirmuosius 30 km buvo ir daugiau bandymų pabėgti nuo grupės, tačiau Peletonos greit juos grąžindavo į grupę. Vidutinis greitis siekė virš 45 km/h. Atrodė lenktynės aprimo, tačiau artėjant link pirmojo tarpinio sprinto, peletonas važiavo didesniu nei 60km/h greičiu.
Grupė pradėjo plyšinėti ir pasidalino į kelias grupes. Pirmąjį tarpinį sprintą laimėjo NAKKEN Tobias (Ringerikskraft team). Pirmosios valandos vidutinis greitis siekė net 54.1km/h., o artėjant pirmojo rato pabaigai priekyje važiavo grupė iš 80 sportininkų.
Antroji grupė nuo priekyje važiuojančių sportininkų atsilikinėjo daugiau nei pusantros minutės. Priartėjus prie pirmojo rato pabaigos sportininkų laukė antrasis tarpinis sprintas. Čia greičiausias buvo KLYVER Hjalmar (Lucky sport cycling team).
Antrasis ratas prasidėjo aktyviai, nes nuo pagrindinės grupės atitrūko 21 sportininkas ir pradėjo palengva tolti. Antrosios valandos vidutinis greitis šiek tiek pakrito ir siekė 51.9 km/h. Kova trasoje nemažėjo.
Aktyviai dirbo tiek sportininkai priekyje, tiek jiems įkandin važiuojantys. Galiausiai MACHHOLDT Magnus (2M cycling elite team) nusprendė nieko nelaukti ir pakėlė vatus generuojamus į pedalus, taip nutolo į priekį nuo visų susikurdamas 1min persvarą.
Kilometrai tirpo, Peletonos pradėjo maitintis, tad jo tempas pakrito, bet sportininkas priekyje tempą padidino ir likus važiuoti apie 50 km tarpas buvo 2:30 min.
Lietus stiprėjo, sąlygos sunkėjo. Įvyko griūtis. Keliems sportininkams prireikė medikų pagalbos. Tačiau tai nesustabdė lenktynių, Peletonas stipriai padidino tempą ir likus važiuoti apie 30 km., tarpas liko tik 10 s. Trečios valandos vidutinis greitis buvo 48.9 km/h.
Galiausiai sportininkas važiavęs priekyje buvo neutralizuotas. Po kelių kilometrų įvyko nauja ataka į kurią pabėgo 6 sportininkai. Tarp jų buvo pernai metų nugalėtojas Madsas Andersenas („Airtox Carl Ras team”) ir labai pajėgus Estijos rinktinės sportininkas Lauris Tammas.
Atrodė, kad tempas auga ir šešetukas pabėgs, tačiau likus važiuoti 5 km iki finišo grupė susijungė. Kova dėl nugalėtojo prasidėjo iš naujo. Buvo įjungta pati aukščiausia pavara. Sportininkai paskutinius porą kilometrų važiavo 60km/h greičiu. Į į tiesiąją išvažiavo komandų sprinteriai, kurie ir sprendė, kas laimės šios dienos etapą ir kokius marškinėlius apsivilks.
Etapą laimėjo Estijos rinktinės sportininkas Karlis Kuritsas. Tačiau bendroje įskaitoje ir toliau su geltonais marškinėliais lieka Martinas Laasas („Quick pro team”), kuris trečiadienį atvažiavo antras.
Geriausiai iš lietuvių pasirodė Lietuvos rinktinės narys, daugkartinis Lietuvos čempionas Venantas Lašinis, kuris finišavo ketvirtas.
ldsf.lt


