
Lietuvis Rokas Baciuška su šturmanu Oriolu Vidaliu užėmė antrą vietą „Abu Dhabi Desert Challenge“ lenktynių ketvirtajame etape, bet viskas ir vėl nevyko pagal išankstinį planą. Dėl stipraus rūko šįryt negalėjo kilti sraigtasparniai, todėl saugumo sumetimais organizatoriai keliomis valandomis pavėlino startą.
Žinodamas, kad turi pakankamą atotrūkį, Lietuvos ekipažas važiavo ramiai, norėdami saugiai užbaigti šį pasaulio čempionato etapą. R. Baciuškos šturmanas jaučiasi geriau, todėl atsiėmę eilinius medalius, sportininkai keliauja ilsėtis bei ruoštis finišo tiesiajai.
„Šiandien dėl rūko buvo sutrumpintas greičio ruožas, kuris pavyko visai smagiai. Važiavome labai ramiai, taupėme kurą, nes laukė 179 km be jokios neutralizacijos zonos. Turime pakankamą pranašumą, todėl reiki saugiai pabaigti lenktynes. Kopos buvo sunkios, bet viskas gerai. Laukia paskutinė diena, kuri turbūt bus greituminė, o tokie greičio ruožai man patinka“, – kalbėjo R. Baciuška.
Šiame etape nugalėjo JAE atstovas Mansouras Al Helei, lietuvį aplenkęs 3 min. 31 sek. Visgi bendroje įskaitoje R. Baciuška pastarąjį lenkia beveik 15 min.
Laisvydas Kancius ilgiausią greičio ruožą Abu Dhabyje įveikė puikiai
Ketvirtadienį antrajame pasaulio ralio reidų čempionato etape – „Abu Dhabi Desert Challenge” lenktynėse buvo surengtas ilgiausias šių lenktynių greičio ruožas. Sportininkai turėjo įveikti net 308 km dykumos.
Tačiau dėl sudėtingų oro sąlygų visą greičio ruožą pavyko įveikti ne visiems. Iš pradžių dėl tiršto rūko buvo dviem valandoms atidėtas motociklininkų startas. Vėliau startavus motociklams pastarieji, tarp kurių ir keturračiu lenktyniaujantis klaipėdietis Laisvydas Kancius, suspėjo pravažiuoti visą distanciją.
Tuo tarpu gerokai vėliau startavę automobiliai pravažiavo vos pusę greičio ruožo – organizatoriai pabijojo, kad visi nesuspės finišuoti iki sutemų todėl automobilių vairuotojams distancija buvo sutrumpinta beveik du kartus.
Laisvydas Kancius pirmą pusantro šimto kilometrų įveikė labai geru tempu, tačiau maždaug per vidurį greičio ruožo smarkiai vertėsi.
„Aš asmeniškai tai nesusižeidžiau, nukritau minkštai, ant smėlio. Tačiau apie motociklą to pasakyti negalėčiau – aplaužiau įrangą ir bijojau kad galiu nebefinišuoti. Dėl to likusią greičio ruožo dalį pravažiavau atsargiai,“ – po finišo pasakojo Laisvydas Kancius.
Atleidus akseleratorių Laisvydas praleido į priekį vieną varžovą ir finišavo antras. Taigi, likus paskutiniam greičio ruožui, kuris vyks rytoj, Laisvydas yra antras tarp keturračių.



„CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkai grįžo su šypsenomis veiduose
Dėl tvyrojusio rūko ryte, startas buvo pavėlintas dvejomis valandomis, tad diena išsitęsė dar ilgiau, tačiau finišavę „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkai neslėpė šypsenos veiduose ir sakė, kad tai buvo viena geriausių dienų šiose lenktynėse.
„Šiandien kėlėmės anksti, nes iki starto reikėjo važiuoti ilgiau nei valandą. Ryte tvyrojo rūkas ir dėl saugumo pora valandų nukėlė startą, tad diena prasidėjo gan niūriai, bet pradėjus važiuoti ir išlindus saulei viskas pasikeitė. Važiavosi labai gerai, beveik visą kelią važiavome drauge su Antanu – kartais vienas vedė, kartais kitas, taip leisdami vienas kitam pailsėti. Teko važiuoti kopose „prieš plauką“ – kilti į stačias sienas ir leistis nuožulniąja puse. Nors tai buvo ilgiausias greičio ruožas, kol kas jis patiko labiausiai“, – po finišo kalbėjo Adomas Gančierius.
Pagal preliminarius rezultatus sportininkas šiandien finišavo trečias, nuo Laisvydo Kanciaus atsilikdamas 18 minučių, o savo pagrindinį varžovą, su kuriuo kovoja dėl trečios vietos, aplenkė beveik 40 minučių. Bendroje įskaitoje A. Gančierius išlaiko trečiąją poziciją keturračių įskaitoje. Kalbėdamas apie rytojų „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos atstovas sakė, jog važiuos ramiai, kad sėkmingai pasiektų finišą.
Antanas Kanopkinas, grįžęs į bivaką, taip pat džiaugėsi dienos greičio ruožu: „Važiavome per kopas kaip per bangas, įveikdami vieną po kitos, be jokių nesklandumų ir jokių siurprizų. Truputį pailsėjęs mielai važiuočiau dar – labai geras greičio ruožas.“
Tiesa, nors sportininkas sėkmingai įveikė greičio ruožą, mechanikai turės suremontuoti šiek tiek skilusį galinio amortizatoriaus laikiklį, tačiau tai, pasak jų, lengvai išsprendžiama smulkmena.
Penktadienį „Abu Dhabi Desert Challenge“ karavanas pasuks atgal link Abu Dabio miesto, kur įvyks ralio uždarymas bei apdovanojimų ceremonija. Sportininkai startuos anksti ir turės įveikti 206 kilometrų greičio ruožą bei daugiau nei 160 kilometrų pervažiavimų bendrojo naudojimo keliais.





















Sportas24.lt, „CFMOTO Thunder Racing Team“, Stormstudio.lt