
Šeštadienio popietę į Vilkyčių automobilių sporto kompleksą susirinkę sportininkai galėjo treniruočių metu susipažinti su atnaujinta ralio kroso trasos konfigūracija. Sekmadienį čia jų laukia trečiasis Baltijos šalių bei Latvijos ir Lietuvos ralio kroso čempionatų etapas. Iš viso prie starto čia stos apie 90 sportininkų.
Šeštadienį Šilutės rajone esančiame Vilkyčių automobilių sporto komplekse jau apstu veiksmo. Į trasą susirinkę Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos sportininkai turėjo galimybę savo techniką išmėginti laisvosiose treniruotėse. Jos nebuvo privalomos, tačiau galimybe susipažinti su trasa pasinaudojo kone visi 90 sportininkų.
Treniruotės buvo vertingos net ir tiems, kurie Vilkyčių trasoje yra įveikę šimtus ratų, kadangi šiemet organizatoriai kiek pakeitė ralio kroso trasos atkarpas. Kaip teigė varžybų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas, buvo nuspręsta padaryti papildomų asfaltinių sekcijų.
„Naujos atkarpos treniruotes atlaikė puikiai. Pridėjome apie 120 metrų asfalto dangos. Finišo posūkyje anksčiau labai išsimušdavo duobės. Dabar ši vieta yra nebe žvyrinės, o asfalto dangos, tad išsprendėme šią problemą posūkį asfaltuodami. Manau, kad dalyviai bus patenkinti, nes dabar ir greitis čia didesnis, ir lenkimams bus daugiau galimybių“, – sakė ASK „Vilkyčiai“ vadovas, ralio kroso legenda Kazimieras Gudžiūnas.
Atnaujintai trasos konfigūracijai pagyrų negailėjo ir sportininkai. „Cross Car“ bagiu lenktyniaujantis Kernius Šulinskas teigė, kad naujoji konfigūracija trasą leidžia įveikti ne tik išvengiant duobių, bet ir kur kas geresniu tempu.
„Treniruotes važiavau tris kartus. Viskas tikrai gerai. Prie to asfalto šiame posūkyje reikia priprasti. Atrodo tarsi sunkiau važiuoti, bet rezultatas žymiai geresnis nei ankstesne konfigūracija. Dabar trasą važiuoju dviem sekundėmis greičiau nei buvo anksčiau. Dar reikia išmokti pataikyti ten į tą posūkį, kad ir įvažiavimas, ir išvažiavimas pavyktų“, – kalbėjo Kernius Šulinskas.
Ne visiems dalyviams treniruotės susiklostė sklandžiai. Incidentą patyrė Darvidas Šarkūnas, kurio dalyvavimas sekmadienio varžybose pakibo ant plauko. Automobilis buvo gana stipriai sudaužytas. Su atitvarais kontaktą turėjo ir ralio krose debiutuojantis Gedas Rutkauskas.
Kai kuriems sportininkams koją kišo technika. Alvydas Samoška ir Gintautas Norkus bei jų mechanikai per naktį turės spręsti pavarų dėžės problemas. Abu pilotai neslėpė, kad deda visas pastangas, jog jų automobiliai sekmadienio rytą stovėtų starte.
Birželio 29-ą dieną Vilkyčiuose, Latvijos ir Lietuvos ralio kroso bei Baltijos šalių ralio kroso čempionatų etapuose bus varžomasi tiek bagiais, tiek kėbuliniais automobiliais.
Organizatoriai tvirtina, kad ralio krosas – viena dinamiškiausių ir įdomiausių stebėti automobilių sporto šakų. Papildomos intrigos įneša ir šioje disciplinoje naudojamas „Joker“ ratas, kurio įveikimo taktika labai dažnai turi įtakos galutiniam dalyvio važiavimo rezultatui.
ASK Vilkyčiai