
Rugsėjo 12-13 dienomis Panevėžio mokymo centro autodrome vykusiose „Eldrive“ 24H elektromobilių lenktynėse 11 komandų dėl geresnių pozicijų kovėsi visą parą. Po kiekvieno sustojimo įsikrauti lyderiai keitėsi lyg kaleidoskope ir iki pat finišo nugalėti galėjo bet kuri iš 5 komandų lyderių. Šįkart absoliučioje įskaitoje pergalę šventė „Antėja Racing Team“ su VW ID.3. Tai buvo ketvirtas jų bandymas, pagaliau pasibaigęs sėkme.
Nugalėtojai 1,436 km ilgio trasa apsuko 690 ratus ir nuvažiavo 890,84 km, o tai naujas lenktynių rekordas, pagerintas po ketverių metų.
Nuostabą sukėlė antroje vietoje absoliučiai finišą pasiekusi „Renault R5 Lietuva“ komanda, atsilikusi vos 6,236 sekundės, trečia vieta atiteko „Porsche Lietuva“ komandai su Porsche Taycan.
Lenktynių sensacija tapo mažieji „Renault 5“, rimtai pasipriešinę varžovams su gerokai didesnės talpos baterijomis. Trys „Renault 5“ varžėsi ir atskiroje įskaitoje. Čia nugalėjo Lietuvos žurnalistų komanda. Latvijos žiniasklaidos atstovai ilgą laiką pretendavo net į trečią bendros įskaitos vietą, tačiau ten liko ketvirti, o „Renault“ klasėje – antri. 3 vieta, kaip ir pernai, atiteko Estijos atstovams.
Pirmoje, didžiausią atstumą viena įkrova įveikiančių elektromobilių klasėje nugalėjo „Antėja Racing Team“, antrą vietą užėmė „Porsche Lietuva“ komanda, o trečioje finišavo lenktynių debiutantai „autofanai by Dentus“ su BMW i4.
Antroje klasėje triumfavo „Sun&Sky by MG“ lenktynininkai, antri liko „Eldrive Alliance“ komanda su VW ID.3.
Trečioje klasėje visas lenktynes virė beveik tokia pat įnortinga kova kaip dėl dėl absoliučios įskaitos. Lyderiai keitėsi daugybę kartų, o pergalę šventė „Tor Kormoran“ komanda iš Lenkijos su MINI SE. Antroje vietoje finišavo ir pernykštį rezultatą gerokai pasigerino „Elinta SiC OF Xi“ komanda su eksperimentiniu Subaru BRZ. Treti buvo lenktynių debiutantai iš Estijos „Nissan Ariya Nismo“.
Nors ilgą laiką trasą merkė lietus, lenktynės praėjo be avarijų ir kitokių incidentų. Varžybų vadovas Marius Mikuševičius pastebėjo, kad ir taisyklių pažeidimų buvo gerokai mažiau nei ankstesniais metais, nors konkurencija buvo gerokai didesnė. Tai rodo, kad lenktynininkai ir komandų vadovai kasmet tobulėja, pradeda geriau suprasti ištvermės lenktynių elektromobiliais niuansus.
autoeventus.lt

































































