
Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (MKL) ir viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje – „Žemaitijos pienas“ – pratęsė strateginę partnerystę. Partnerių siekis – toliau stiprinti vaikų ir jaunimo krepšinį bei puoselėti sveikos gyvensenos vertybes.
MKL „Tichė“ 3×3 čempionatas tęsia misiją skatinti krepšinio augimą visoje Lietuvoje ir toliau išlieka svarbia platforma jauniesiems talentams bei reikšmingu indėliu į Lietuvos krepšinio plėtrą.
Šis projektas, apimantis įvairius Lietuvos miestus ir regionus, ne tik stiprina sportinį bendruomeniškumą, bet ir skatina aktyvų gyvenimo būdą bei krepšinio kultūros puoselėjimą nuo pačių pagrindų. Taip pat olimpinės sporto šakos atstovams leidžia kaupti patirtį būsimoms tarptautinėms 3×3 kovoms.
Galima pasidžiaugti, jog MKL „Tichė“ 3×3 platforma plečiasi, įtraukia vis daugiau moksleivių ir tampa neatsiejama krepšinio vystymo dalimi visoje šalyje. Praėjusiame sezone trijulių čempionate dalyvavo net 85 komandos, jungiančios daugiau nei 500 jaunųjų atletų iš visos šalies.
„Džiaugiamės galėdami tęsti bendradarbiavimą su „Žemaitijos pienu“ – įmone, kuri ne tik palaiko jaunimą ir sportą, bet ir yra viena iš lyderių Lietuvos maisto pramonėje. Tokie partneriai leidžia mums augti, plėsti turnyrus ir užtikrinti aukštą organizavimo lygį visose šalies vietose“, – sako MKL direktorius Petras Aleksonis.
Įkurta dar 1924 metais Telšiuose, „Žemaitijos pienas“, ilgametes tradicijas puoselėjanti įmonė, pelnytai vadinama Lietuvos pieno pramonės lydere – jos aukštos kokybės produkcija vertinama tiek šalies viduje, tiek tarptautinėse rinkose. Į „Žemaitijos pieno“ grupę įeina tokie visiems gerai žinomi prekės ženklai kaip „Džiugas“, „Pik-Nik“, „Magija“, „Rambynas“, „Dobilas“, „Tichė“ ir kiti.
„Mums svarbu prisidėti prie sveikos, aktyvios jaunimo kartos ugdymo. Partnerystė su MKL mums – ne tik investicija į sportą, bet ir vertybinis pasirinkimas. Esame įsitikinę, kad fizinis aktyvumas, sveika mityba ir tvirtos vertybės yra pamatas sėkmingam jaunam žmogui“, – teigia „Žemaitijos pieno“ generalinis direktorius Robertas Pažemeckas.
Bendradarbiavimas tarp MKL ir „Žemaitijos pieno“ žymi tvirtą tiltą tarp verslo ir sporto pasaulių, kurio tikslas – padėti augti ne tik būsimoms krepšinio žvaigždėms, bet ir sąmoningai, aktyviai visuomenei.